måndag, december 19, 2005

Lösenord

Dagens roliga saker:
* Tack snälla spärrvakt som släppte igenom mig trots att jag inte hade mitt kort. Jag hann med tbanan!
* Jag köpte tre nya lypsyl på lunchen. De försvinner i rasande fart. Kanske ligger de på kemistens skrivbord?

Dagens trista sak:
* Glömde bort lösenordet till ett program jag jobbar i dagligen. Försökte få hjälp från Helpdesk. De svarade att lösenord brukar vara samma som användar-ID. Och jag som trodde att lösenord brukar vara samma som ens husdjur... Sen visade sig att jag inte alls hade glömt lösenordet utan det var fel på servern. Och det tog dem hela eftermiddagen att lista ut. Aghahaharggarraggaga.



Nu ska jag på julbord. Tjong i taket - huka er kärringar.

4 kommentarer:

Sandra sa...

Åhh jag tycker du är så härligt vardagsrolig! En av de bästa i bloggosfären!

Minna sa...

Neon: Det var sådär... Vill inte vara ett neggo men det var inte roligare än "sådär".
Viktigheter: Tack!! Kul.

Anonym sa...

Hörru, jag fick aldrig något mail av dig!

Här är länken till resans sida istället:

http://tinyurl.com/a8el8

Minna sa...

Pär, senila Minna har slagit till!!! Jag lägger in den som favvis.