måndag, december 05, 2005

Klädval

Dagens roliga saker:
* Kollegan sa att om jag ställer upp i den där annonsen så kommer jag att börja snorta med Kate Moss inom snar framtid.
* Barnet (flicka/pojke?) som satt mittemot mig på tbanan och sjöng en egenkomponerad sång som gick ungefär såhär: "God god juuul, gott gott nytt åååår".
* Många bloggar om vad de har på sig. De fotar och är jätteseriösa. Idag har turen kommit till mig. Idag såg jag ut så här:


Dagens trista sak:
* Jag äger 1000 lypsyl. Men just idag var alla hemma... så nu äger jag 1001 lypsyl.

7 kommentarer:

Lindas trädgårdsblogg sa...

Jag känner igen mig med lypsylen! :-D

Mildamakter sa...

Det här var helt klart bloggvärldens BÄSTA outfit.
Så befriande att inte se ännu en tröja från MQ eller ännu en Stellatrasa..*ler brett*

Anonym sa...

Va fint att du har reflex! Det är HÖGSTA mode i Milano, Lycksele och Bjurholm nu. Du är en äkta fashionista!

Minna sa...

jenny: tack!!
Linda: det är så typiskt och så fort man förstått att man glömt det hemma så blir läpparna extra fnasiga.
Mildamakter: Hahah!
Pär: Reflex är en en självklarhet när man bor i stan. Allt annat är skitsnack. Och, det är jag och hon den där östermalmsbruttan vi länkade om förut...

Minna sa...

Cecilia: ja - nu jäklar får de lägga på ett kol om de ska nå upp till min standard.
Samariana: tack IGEN!!! ; )

Polly sa...

Bilderna är underbara, och jag är impad över reflexen. Vuxenpoäng så det dånar, jag har inte plockat fram mina än. :)

Linda K sa...

har du två par strumpbyxor på? :D