tisdag, december 13, 2005

Julklappsskiva

Dagens roliga saker:
* Jag kom på Kemisten när han satt i telefon med sin farmor. Hon ringde för att fråga vad han önskar sig i julklapp och han svarade att han önskar sig Guns and Roses "Appetite for destruction".
- Den heter Appet... A -P - P - E - T - I... eller, nä, jag önskar mig sängkläder också.
* Vi gick igenom lite saker inför en konferens på torsdag. Under hösten har vi noterat en del småsaker som vi bör ta upp. INGEN (vi är fyra) kunde tyda och förstå det vi antecknat så allt åkte i papperskorgen...

Dagens trista saker:
* Mjöligt äpple.
* Tappa en knapp.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Dåååå i vårt mörka huuus, stiger med tända ljuuus saaaaankta Lucia, sankta Luuuucia...
Du försökte med vilje sabotera luciatåget med SMS - men vi är rutinerade lussefirare som stänger av mobilen!!
Glad Lucia, kram LusseY

Minna sa...

Hahahah! Visst var det kul??

(FÖR ER SOM INTE VET: jag skickade ett sms till C's mobil när jag VISSTE att hon var i kyrkan. Jag skrev: "Piip piip, du stänger väl av mobilen när du är i kyrkan! Hehe")

hahahahahahha - sån är jag!

Lindas trädgårdsblogg sa...

Dagens roliga hos oss var att brandlarmet gick så alla fick gå hem!

Minna sa...

Linda! Vilken lyx (om det inte brann dvs...). När brandlarmet går hos oss måste vi samlas på kyrkogården och frysa. Brandlarmet går tydligen alltid i kallt väder...