tisdag, december 27, 2005

Efternamnet

Dagens roliga saker:
* Madonnadokumentären. Gu' vad bra den var. Och gu' va rolig hennes man Guy (med det svårstavade efternamnet) var... "fly like a bird".
* Tillbaka på jobbet. Äntligen måndag... tisdag...
* Jag tog mig i kragen och gick och tränade. Klapp på axeln till mig.

Dagens frågor:
* En av toaletterna på Friskis var trasig. På dörren satt två lappar som förklarade att den var "Ur funktion". Varför två? För att även de skelögda ska få ihop det eller?

* Kemisten håller på att programmera videon. Kommer han lyckas?

6 kommentarer:

The Female Dinousaur sa...

Håller med dig! Madonna-dokumentären var skitbra! Jag hade inte speciellt höga och goda tankar om (divan) Madonna innan (efter att ha sett den förra dokumentären, när hon bl a häcklade Kevin Costner), men jag grät när hon höll sitt tacktal till sitt crew. Jonas Åkerlund överträffade sig själv här. Svinbra!

Anonym sa...

Kan glädja alla oroliga att videon nu är installerad och framgångsrikt har den med hjälp av nymodigheten "kassettband" fångat Monthy Python.
Tack för tummarna!!

Minna sa...

Biggis: Jag vill ha en repris. helst ikväll! Mera Madonna.

Neong (!!): hahhaha

kemisten: Hmmm... är du säker? Provade du imorse?

Anonym sa...

När är reprisen då? Nån som vet? Jag missade den ju...

Minna sa...

Kemisten har mailat tv4 och frågat men har inte fått nån svar. Jga tvivlar på att det ens blir nån... men jag hoppas att den släpps på dvd - med massor av extramaterial!

Cecilia: Ojoj... inte kul!

The Female Dinousaur sa...

Det är klart den kommer på DVD snart, i en butik nära oss. Ska köpa, inser jag nu.