tisdag, november 15, 2005

Hemlis

Dagens roliga saker:
* Jag har TETRIS i min nya jobbmobil. Ji-mothefuckhing-ha!
* Det blir komiskt när man träffar på nån man känner på ett övergångsställe mitt i stan. Det blir verkligen "Men hej - Men hej då!"
* Jag fick en sån fin kommentar från Transport-Björn. På bräkande södermalmsdialekt sa han: "Du är den första smarta brud jag har träffat i arkivsvängen!"
* Hahah. På grund av Tetris så åkte jag fel med tbanan. Jag var helt inne i spelet och märkte inte att tåget böt destination och åkte mot Skarpnäck. Helt fel!

Dagens trista saker:
* Att boka upp sig på lunch med gammal kursare... klockan 12.00. Varför sa jag ja till det? Jag är ju svag och ämlig redan klockan 11.00.
* Jag tror minsann att jag såg en slaskig flinga dala ner från himlen.

Dagens lista:
Äntligen. Jag har lyckats få tag i en hemlig lista!

1 kommentar:

Minna sa...

Jag har en Nokia 2600. Inget fancy alls, inte ens kamera, men Tetris. Hellre Tetris än kamera.