måndag, november 28, 2005

Gran

Dagens roliga saker:
* Intervju med Peter Siepen på Radio Stockholm. Han berättade att han brukade sjunga "Vad tar ni för valpen däri fönstret" med sina resenärer när han körde buss.
* Jag tvingade min kompis att erkänna att hon valt en specifik mäklare delvis för att man får en gratis julgran av dem.
* Sen ritade jag en bild på hur det skulle se ut när jag hade henne som julpynt i min julgran:




Dagens trista saker:
* Mitt numera orange hår.
* Chris Härenstam på SVT-sport. Jag avskyr att han pratar som om han levde på 30-talet.

3 kommentarer:

Anonym sa...

GRYMT fin teckning! Jo, jag ska till USA och klättra en månad. Och jag läntar någe jävulskt! Hurra hurra, snart är det semester! Hurra hurra, snart får jag äta! (Ja, klättring är en skadad sport, åtminstone för oss med bra anlag för att överleva vargavintrar.)

Minna sa...

Pär: Tack!!!
Samarina: Så mkt strul de hade med mäklaren så har ni säkert gjort rätt när ni prioriterat bort granen. Hårfärgen är inte intressant...

Anonym sa...

Du e skitsnygg i håret!