tisdag, november 08, 2005

Apelsin

Dagens roliga saker:
* Upptäckte att jag bor granne med en kvinna som arbetar i vår lunchrestaurang. Jag berättade detta för henne och hon sa att hon aldrig sett mig, men pratat med min man. Jag blev stressad och det enda jag tänkte på var att han inte är min man -utan min kille.
* Att få ett samtal från shoppinghimlen där någon skriker/skrattar ut sin lycka över ett par jeans och två tröjor.

Dagens trista saker:
* Att bemöda sig att skala en apelsin. Och så visar det sig att det var en äcklig apelsin.
* Igår upptäckte jag att jag har ont i foten. Inte ont hela tiden utan bara när jag vinklar den på ett speciellt sätt. Jag måste provvinkla då och då och vid flera tillfällen har jag fått kramp.
* Såg "Äntligen hemma". När de promotade vad som kommer nästa vecka blev jag stum... De ska klistra bokmärken på blomkrukor. I hate fattigmans-tv.
* Mina kollegor.

5 kommentarer:

Minna sa...

Så kan man säga att min pojkvän resonerade förut... nu äter han apelsiner - och behöver inte skala dem. Men huuuur går det ihop???

Minna sa...

Det är ok. Det är ok. Det är ok!

Anonym sa...

Å andra sidan känner jag en person som gärna äter mat, fast hon vill helst inte laga den :)

Anonym sa...

Paris Hiltons olika ansiktsuttryck:
http://parisfacial.ytmnd.com/

Anonym sa...

Shit vad du är rolig! Jag skrattar högt ofta när jag läser din blogg!