tisdag, september 06, 2005

Kuckilurat

Dagens roliga saker:
* Det är roligt att iakta fjortisarna på Friskis - för de tycker att allt är så pinsamt. Och om man har en läggning för att tycka att saker är pinigt så är inte Friskis det rätta stället att gå till...
* Låten "In med bollen i mål" med Markoolio är kul. Fortfarande.
* Min gamla chef frågade mig och A om vi varit på taket och kuckilurat!!!

Dagens trista saker:
* Saltmätargatan är nog en av stans tristaste gator, men underbar - för där kan man gå utan att bli distraherad.
* Snor som man inte kan snyta ut.

Dagens test:
Jag är som ett paket med posten. Vad är du?

Bra deal.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag e som ett brev på posten
Vet inte om det betyder att jag e borttapad, liten och platt.

Anonym sa...

Jag är som ett paket på posten.

Här är en bra deal till! Min polare äter gröt på morgonen:

http://www.freeride.nu/forum/thread.php?t=22490

Minna sa...

Mattias: Lite borttappad är du nog ibland!
Pär: Jag blir alldeles svettig när jag ser gröten. Jag kan knappt äta mat som stått i kylen i en dag.