måndag, augusti 01, 2005

Syra

Dagens roliga saker:
* R hasade in på jobbet. Förvirrad efter fem veckors semester. Så pass förvirrad att han glömt var han ställde sin bärbara dator innan semestern... Han hade ställt den på ett säkert ställe, men han började ana oråd och skulle gå och polisanmäla den som stulen...
* Jag blev påhoppas bakifrån på Dr-gatan av en person som flämtade i mitt öra: Är inte det här du nu så dör jag!. Det var jag... Och det var JR som sett mig gå förbi den restaurang hon satt på och sen sprungit ikapp mig...
* Sedan var jag på Åhléns och skyndade mig ner mot tbanan. Då hör jag "Minna Minna" flera gånger. Jag stannar upp och kan inte lokalisera ljudet utan snurrar runt som en hamter i ett hjul... tills jag ser T komma åkandes mot mig i en rulltrappa...
* Pride har börjat. Jag såg en man i skägg, rosa kjol och rosa linne på Åhléns.

Dagens trista saker:
* Kemisten fick svavelsyra på benen. Jeansen försvann i ett nafs men benen finns kvar!
* Trist att jag typ vill leva på kokosraketer.
* Ytterligare en dag har passerat utan att jag har köpt nytt träningskort.

Jag kräks vad vidrigt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det här tycker jag är minst lika äckligt:

http://www.svd.se/dynamiskt/inrikes/did_10214355.asp

Minna sa...

Japp, ugh- äckligt! Undrar om personen på bilden vet om att hon är med i ett repotage om fett...