måndag, juni 27, 2005

Packa

Dagens roliga sak:
* Jag har lämnat in tre rullar på framkallning. Jag älskar att ha en snigelkamera och inte en sån där glädjedödande digitalkamera.

Dagens trista saker:
* Att ha tvättstugan. Förra omgångens tvätt ligger fortfarande i IKEAkassen, ovikt. All vilja att ha ordning härinne i lgnhtn är som bortblåst.
* Att flyttpacka. Jag vill lixom packa assmart. På det ultimata perfekta sättet. Men jag tror att jag måste ge mig. Jag har till och med svårt att packa kläder för jag vet ju inte jag vill ha på mig imorgon - och då är det ju illa om det jag vill ha ligger nerpackat.
* Att bädda. I loftsäng. Underbart att flytta.
* Att plocka ut damsugaren ur skåpet och knuffa till tvättmedlet så att det rinner ut på golvet. Aagahahahhahah.
* Att hitta ett djur (till) i soffan. Hoppas att de inte hade hunnit para sig.

Inga kommentarer: