måndag, maj 09, 2005

Hajkbanan

Dagens roliga saker:
* Jag tycker att det är kul att stämpla. Jag har en fin stämpel på jobbet. Idag stämplade jag in dagens datum på dagens datum i min almanacka.
* Idag har vi fått brev från en typ som skyller på Försäkringskassan för att "han inte kan få stånd i picken". Sen bläddrade vi i vår pärm där vi sätter liknande brev och halkade över en favorit i repris, en stylist som skrev till den förra generaldirektören och bad henne raka av sig mustachen.
* Att göra hajkbanan i folie i ugn, en måndagskväll bara för att det är smarrigt.

Dagens trista sak:
* Jag tror att jag har lite ont i halsen. Är det en förkylning på gång?

Dagens länkar:
* Om ingen dör? Varför är det då en dödsfälla?
* Dagens i-landproblem, i listform.
* Min pappa kommer från och med nu att driva en aktiv kampanj så att hans grannar emigrerar med sina hundar till England.

Inga kommentarer: