måndag, april 04, 2005

Träsket

Dagens roliga saker:
* Jag tycker att det är härligt att Jocke Berg har återfått sin "jag är en drogad psykopat"-röst på den senaste Kent-skivan. Jag har saknat den. Repeat, repeat, repeat. Jag gör inget annat än repeatar. Tittar inte ens på "Trauma- life in the ER". Jag trycker repeat istället.
* J drog upp ett paket Maryland-cookies ur väskan. Bara sådär.

Dagens trista saker:
* Jag har sagt det förr, men det är trist med medelpass på Friskis. Det är trist att jag har bytt arbetstider vilket innebär att jag vissa dagar är förpassad till medelträsket.
* Kärringarna (i alla åldrar) på "Partnersamverkan". Att de inte får nackspärr av att hålla näsan i vädret dagarna igenom.
* Six feet under hade säsongsavslutning igår. Mitt hjärta blödde och jag var på gränsen till kollaps hela tiden. Stackars stackars Nate. Och nu så får man typ vänta tills 2006 innan man får se hur det går.

Inga kommentarer: