torsdag, april 28, 2005

Polisen

Dagens roliga saker:
* När alla andra fikade med kanellängd så fikade jag och A med en köttfärslängd. Det vill säga, en köttfärspirog från Hötorgshallen.
* När A tidigare på dagen köpte denna delikata pirog så frågade hon om hon kunde få den inslagaen. De svarade: Aha, i paket!

Dagens trista saker:
* Gick hem från Gullmars och mötte polisen vid dagiset. De gick och spanade i buskarna och pratade med en kvinna. När jag kom upp till vändplanen stod det en äckelalkis där och spanade på mig. Men jag ignorerade honom och sprang när jag kommit runt knuten.
* Det skulle vara trist att ha en kille som jobbar bakom en fiskdisk.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har sökt jobb som sillrensare.

Minna sa...

Då är det slut!

Anonym sa...

Var hittade du det jobbet? Du kunde väl va en polare och tipsa mig?!
/Y