måndag, januari 10, 2005

Köttbulle

Dagens roliga saker:
* Träna. Underbart.
* Att titta på mammagympa är bättre än att gå på bio.
* Tydligen behöver man inte gå till en massör för att få den stela nacken reparerad... en kompis har upptäckt att det går lika bra med klippkort till Örebro!

Dagens trista saker:
* Lokalvårdaren på jobbet stinker svett. Så när han städar luktar det inte underbart av Ajax och Vim, utan svett. Samma svettfenomen gäller den man som städar min trappuppgång.
* Jag har två blåsor i munnen och det gör ont.
* Jag fick ett nytt passerkort idag. Hoppades att jag skulle få ta ett nytt foto, jag är trött på min nuvarande köttbullelookalike-bild. Men nej nej, den var lagrad i systemet så allt jag fick var ett nytt bästföredatum på kortet.

Den där tjejen på tv som förverkligar sina drömmar genom Nordea... fattar hon inte att hon gör en förlustaffär. Ingen kommer någonsin att köpa hennes hattar.

Inga kommentarer: