måndag, januari 31, 2005

Glasfat

Dagens roliga saker:
* Friskisledaren sa "Om ni har några frågor - så får ni jättegärna ha det!" Jag tyckte att det var superkul men inte ens ett fniss hördes inne i salen!
* Jag får åtta veckors förlängning på projektet.
* En finlandsvensk röst ropade ut i högtalarna på perrongen i Skanstull: "Förnärvarande har vi inga förseningar i trafiken!" Nähä, men va bra då!!!
* Jag köpte ett fint grönt glasfat på Myrornas, för 35 kronor. Fynd.
* Höll upp dörren åt han den prydliga killen (se fredag 14 jan) när jag gick hem. Sen gick jag fem meter bakom honom på vägen till tbanan. Blir fånigt! Men vad ska man säga? Vilken är din favoritfärg? Går du alltid så här snabbt? Du gillar skjorta och pullover va? Trivs du på jobbet? Spelar du innebandy, du är så hjulbent? Äh, vi behöver inte snacka.

Dagens trista saker:
* Att behöva se kvinnorna (som ser likadana ut) på jobbet när de försöker gå i högklackat.
* Trist att gå hela vägen till kaffeautomaten - och så är kaffet slut.
* Trist att inte vilja träna. Men jag var nöjd när det var över.

Nu ska jag titta på "TRAUMA - Life in the E.R"!

3 kommentarer:

hampa sa...

Kan du inte gå efter honom och säga "Nu kommer jag och tar dig!"? Så kan du förstärka med passande handrörelser!

iHanna sa...

Grattis till fynd, både fat och garn! Jag är jättenyfiken på dina grytlappar, kan man inte få se lite bilder snart? Hurra, hurra för kreativiteten!

Minna sa...

Nä, jag har ingen digitalkamera! Och oss emellan... de är inte så fantastiska som jag vill ge sken av. Men de är ju extra fina i mina ögon iom att det är jag som gjort dme (du har nog känt känslan...)