söndag, januari 23, 2005

Flirt

Dagens roliga saker:
* Andreas i Alcazar flirtade med Kemisten på bussen.
* Handbolls-VM.
* Spinning! Jobbigt! Innan passet sa C att efteråt skulle vi på egen hand göra lite situps och så. Under den sista låten tänkte jag att hon får göra de där extraövningarna utan mig, min plan var att lägga mig raklång... men jag repade mig och satte mig i magmaskinen. Kiropraktorn kommer att bli nöjd.

Dagens trista saker:
* De har fortfarande inte lagat torkrummet.
* Magknip.
* Möggel på golvet i källaren. Eller mögel eller vad det nu heter.

3 kommentarer:

hampa sa...

Handbolls-VM? Tacka vet jag BB som börjar snart. Ska du följa? Själv funtar jag på att följa dygnet runt..

Minna sa...

Du om nån måste väl gilla handbolls VM? du e ju gammal handbolls brutta ju för 17!

Anonym sa...

En annan rolig sak denna dag är Gustavs födelsedag, ha - nu börjar han bli gammal, det känns som om han knappar in på mig - 27 bast.
/ Y