söndag, januari 16, 2005

Elefantrumpa

Dagens roliga saker:
* Jag och Kemisten satte oss med mening mitt emot två urgamla tanter på tbanan. Vi ville höra lite skönt panschissnack, men de pratatde inte om nåt kul! Bara om vädret och sånt.
* Stod i provrummet och hörde en konversation genom väggen: Nä, men det ser ut som en elefantrumpa! Ja, men tänk på en elefant! Så ser det ut!
* En kille som jag pluggat med var med på Söndagsmorgon. Han är numera sexualupplysare på RFSU. Jag ringde genast H och rapporterade. Senare på eftermiddagen såg jag honom på ICA Globen.

Dagens trista saker:
* Netto. Det är ingen idé att gå dit. Idag hade de varken fetaost, havregryn eller keso.
* H&M i Globen och Fältöversten.
* Jag fick spö i backammon och vändtia. Det var som en kniv i hjärtat.

1 kommentar:

iHanna sa...

Läst igenom ett par inlägg som du skrivit sen jag var här sist. Det är ju helst sjukt. Du får mig tom. att sakna tunnelbanan!

Roligt!