fredag, december 10, 2004

Robbrädd

Vill du skriva en kommentar så ska du signa in som anonym, sen ska det bara vara att skriva. Dagens kommentar från min sida är:
"Mitt modem är långsammare än en gammal tant som går nedför en hal backe (trots broddar under skorna)"

Dagens roliga saker:
*Att komma hem och det doftar ljuvligt av hyacinter.
* Den afrikanske man som höll upp dörren för några kvinnor, skrattade och sa: "Om jag inte håller upp dörren för en kvinna så nyper min mamma mig i örat".
* De två killarna på t-banan som pratade om hur extremt farligt det är i Sydamerika. Enligt dem blev man typ skjuten i tullen. Skulle man nu klara sig med enbart en skottskada i benet så var ju risken att bli "robbad" stor när man väl tog sig in till stan. De konstaterade att de var robbrädda. Men i Stockholm kände de sig trygga, eller nja, iallafall i Häggvik och Birkastan...
* Berglins julkalender i Svd. Lucka nio och sex är personliga favoriter. Jag ser med spänning fram emot resten.
* Jag kan inte hymla med att jag tycker att Grynet är rolig.

Dagens trista saker:
* Nobelfesten. Så mycket pengar. Så lite smak.
* Alltid trist att laga mat. Jag vill gärna att någon annan lagar åt mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Att läsa om dagens roliga saker har blivit som en drog för mig. Vaknar och undrar vad som ska stå på listan idag!!!
KAn man slänga in en annons hos dig? Har en arg skrikande bebis som gillar att vara vaken på nätterna. Ska på julfest imorgon - tänker dricka rödvin!

Kram Hampa