måndag, december 06, 2004

Foppa vs. T-baneförare

Dagens roliga saker:
* Förväntan innan DIF - MODO.
* T-banestrul på väg hem från jobbet. Två tåg lät jag passera på grund av absurd folksamling. Komiskt att titta på folks beteende när de skockas framför dörrarna så att folk inte kan gå av. Jag kom på det tredje tåget och föraren var på irriterat humör. Han föklarade för oss alla att det är oerhört ohyfsat/ouppfostrat att inte lämna plats för avstigande och "bla bla bla" som han uttryckte sig. Sen sa han att vi skulle gå långt in i gångarna och att det inte är kul att vara utsmetad mot väggen!!?? Det var kul! Honom vill jag åka med igen, en förare med humor.
* Att jag känner att jag hatar Djurgårdsklacken så intensivt. Det bränner i hela kroppen. När klacken skrek "Vinka Salo" när Tommy Salo blev utbytt ville jag kräkas.

Dagens trista saker:
* 5-2 till DIF. Surt sa jag och räven.
* En galen brat med värsta bratfrisyr. Djurgårdare var han också. Mycket trist. Ville nita.

1 kommentar:

Anonym sa...

Här har det också hänt roliga saker: jag har sålt annonser, jag och Christian har blivit intervjuade i tre timmar om svensk mat och Fanny har inte åkt hem än.

Tråkig sak är att maten de fotograferade inte gick att äta.

kram!

Stora Syster